Ko gre kaj narobe

PANIKA!!!
Spet nam nekaj ne dela … nekdo je izklopil kabel, stikalo se je zaciklalo, kdo mi kuri IP naslove in povezavo …

A vam je to od nekje znano ???

Če se s tem srečujete in bi želeli preden pokličete zunanjo pomoč najprej sami pogledati kje je napaka, da bi lažje razložili kaj ne dela, ste pravi kandidat/kandidatka za delavnico.

Udeleženci delavnice bodo med praktičnim delom spoznali kako detektirati in kako poskušati odpraviti napake na L1, L2 in L3 nivoju. Pri tem bodo spoznali tudi brezplačna orodja, ki jih lahko uporabijo pri svojem delu.

Ciljna skupina:

  • ROID-i, računalnikarji in vzdrževalci učne tehnologije, ki skrbijo za delovanje šolskega omrežja

Cilji izobraževanja:

  • na osnovi praktičnega dela udeležence usposobiti kako detektirati in poskušati odpraviti napake na L1, L2 in L3 nivoju

Program delavnice kaj naredim preden pokličem pomoč

Termini:

Bodite družabni!
    Share on FacebookTweet about this on Twitter